Misery_Lq http://www.youtube.com/v/E3_Wl17r0Bc>http://www.youtube.com/v/E3_Wl17r0Bc type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Belki sözler güzel,okkalı ve cuk diye oturmuş denilebilir. Ama böyle bir sahibi olan,bu şekil bir gazetenin,böyle bir reklam filmi hazırlaması düşündürücü. Üstüne Ceza..
Misery_Lq **Demek istediğim,reklamda anlatılan işlerin başı Aydın Doğan.Hem bu konuda,hem de reklam filmi hakkında yorum yapın diye konuyu açtım:)**