Punisher_12 Orjinal Mesajı Yazan: cilecash ARKADAŞLAR BEN 8.0.2 YAMASI YÜKLEDİM AYRICA TRANSFER GÜNCELLEMESİNİDE YÜKLEDİM AYRICA TÜRKÇE YAMASIDA YÜKLEDİM SORUN: MAÇ YAPTIĞIMDA ALT YAZI İLE GÖRÜNTÜ UYUŞMUYOR... BEN GÖRÜNTÜDE GOL ATMIŞKEN ALT YAZIDA TAÇ KORNER FALAN DİYEREK HİÇ Bİ ŞEKİLDE UYUŞMUYOR .S BU SORUNU NASIL ÇÖZEBİLİRİM TATİLİ BU OYUNLA GEÇİRMEYE ÇALIŞAN ŞU KARDEŞİNİZE Bİ YARDIM EDİVERİN.. arkadasım o yüklediğin türkce spiker eklentisini sil yenisini yükle geciyor
karizmayok data editör açılıyo.oyuncuları falan değiştiriyom.parayıda fazla yapıyom herşey tamam.save diyorum o da tamam.oyunu açınca yine eski halinde aldğım oyuncular takımımda yok ve para hala aynı.nasıl düzelecek
delidivane53 merhaba arkdaşlar bu editörde oyunculara geldiğimizde geçmişteki kulüplerini göremiyormuyuz acaba?
baris54 çooooooooooooooooooook teşekur ederim ErtqrL Saol kardeşim =) UAsalih77 **Kardeşim ben data editörden oyuncu yaptım load databese deyip kaydettim yeni oyun açtım ama yaptıgım oyuncu yok yaptığım oyuncuyu nasıl bulabilirim yardım ederseniz sevinirim ** EreRinho abi bunn rapidsizini koysanır süper olr NiToYiq **Ya arkadaşlar bu data editörü nasıl kullanıcaz birisi anlatabilirmi ? Ne yapmam lazım bunu kullanmak için ? İndirdiğim dosyayı açıyorum ve hata veriyor. Ne yapmam lazım nereye atcam dosyaları ?** qwerData ÇOK SAOL... blue_pool Kardeşim Link öLmüş lütfen düzeltir msn çok lazım da :( papalukars link ölmüş biri yenilese. bakkal77 rapid linkleri artık inmiyor .baska siteye yüklermısınız nostalji yapıcam « Önceki Sayfa
UAsalih77 **Kardeşim ben data editörden oyuncu yaptım load databese deyip kaydettim yeni oyun açtım ama yaptıgım oyuncu yok yaptığım oyuncuyu nasıl bulabilirim yardım ederseniz sevinirim **
NiToYiq **Ya arkadaşlar bu data editörü nasıl kullanıcaz birisi anlatabilirmi ? Ne yapmam lazım bunu kullanmak için ? İndirdiğim dosyayı açıyorum ve hata veriyor. Ne yapmam lazım nereye atcam dosyaları ?**