SanSaLvadoR **Arkadaşlar ben Galatasaray yönetiyorum hiçbir yabancı oyuncumu satamıyorum nasıl serbest bırakamıyorumda ne yapmalıyım ??? **
uugurc kontenjanı düşünerek bunu yazdıysan sezon başı forma nosu vermezsin olur biter.. transfer bütçesi yaratmak için diosan işin gerçekten zor