Steven Arkadaşlar http://www.pokemoncrater.com Girmiyor Ne Zaman Açılcağını Bilen Varsa veya Benim İnternetimde mi ? Sorun Var
RoBiNHo_I0 Pokemoncrater kapatıldı!Onun yerine pokedex açılacak ama ne zmn açılacağını tam olarak söylemediler. Yeni bir pokemon online oyunları http://www.pokemonindigo.com/ http://www.tppcrpg.net
tayanc_08 nie kapatıldı keşke kapatılmasaydı benim orda charizard ım gengar ım(100 level)bide en önemlisi son zamanda bir haritada newvto vardı diyorlardı onu da kaçırdık iki kez savaştım yine de yenilidim çok güçlü newvto
xxkalabakxx arkadaşlar meraba ben yeni üye oldum lütfen mesajıma cevap yazın ben naba bilirim benim evden pokemon a girmiyor bunun bi sebebi olmalı bilenler lütfen cevap yazsın şimdiden teşekkür ederim cevaplar bekliyorum sorun benim bilgisayarımdamı cevap yazın herkeze iyi günler:confused: :confused: :confused: :confused:
xxkalabakxx arkadaşlar bişey daha robınho arkdaşımız dediği gibi galiba kapanmış pokemon ındıgo diye bi site verdi ona tıklayıp üyü olun oda aynısı açılmış şuan ben oynuyorum:) :D apaynısı
xxkalabakxx oyanmak isteyenlerre alttaki can simidi gibi şeyden ilereletiyoz isteyen girsin oyanasın aynısının tıpkısı valla:D:) bide anlamayan varsa bana özel mesaj atıp sorabilir beklerim iyi günleryaşasın yhaaaaa:D:):D:):D:):D:)
xxkalabakxx tayanc arkdaşım bence yani ben o siteden girmedim www.pokemonındigo.com sitesinden giriliyor
Steven Orjinal Mesajı Yazan: xxkalabakxx flood ne demek???:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :) Ard arda mesaj yazmak.
no_nick slm arkadaşlar bir sorum olacak pokemon indigo için pokemon lar leweli geldiğinde kendiliğinden gelişiyormu yoksa biz mi bişey yapıyoruz cewapları bekliyorum
Venom xxkalabakxx: Flood (ard arda aralıksız mesaj yazmak) yasaktır. no_nick: Sadece smileylerden oluşan mesaj atmayın ve flood yapmayın. Tekrarında her ikiniz de ceza alacaksınız.