Orjinal Mesajı Yazan: jo_kerem
arkadaslar bu pes 6 ıle ılgılı dosyaları herkes koyuyo ama ben ındırıoorum ereye koyacagımı bılmıyorum bı yardım edersenız cok sevınırıım hemde coooooooooook
Orjinal Mesajı Yazan: Forum Kuralları
...
18. Foruma yeni konu açacağınız zaman içerikle alakalı hiç bir ipucu vermeyen "Allah RiZaSı iÇin YarDım", "Arkadaşlar bakın bi","yarrrdddııııımmmm","Lütfen yaaarrrdıııım","niye kimse yardım etmiyor" vb başlıklar kullanmayın.Unutmayınki burası bir forum alanı ve burda herkes zaten yardım almak veya vermek için bulunuyor.İçerikle alakasız başlık yazmanız hem yardım almanızı geciktirecek hem de aynı durumda olan insanların yeni konu açmalarına neden olacaktır.
Ayrıca konu başlığını büyüklü küçüklü harflerle yazmanız da forumun görünümü açısından kötü bir durum oluşturmakta.Ya hepsini küçük harfle ya da sadece kelimelerin ilk harflerini büyük harfle yazmanız görünüm açısından da iyi olacaktır.Yukarda sayılan hallere uymayan topicler silinecek veya kapatılacaktır.
...
Bi kere başlık hatalı.Hem konuyla alakası yok hemde yazımı yanlış(büyüklü küçüklü harflerle!).Zaten forumu arştırırsan herşeyin açıklaması mevcut.O yüzden biraz daha uğraşalım.Her zaman "Armut piş ağzıma düş" olmaz.