we7 Bilmiyorum Kolaymı Atılıyo Zormu Ama Ben İlk Defa Attım Sizlerle Paylaşmak İstedim İyi Yorumlara Açığım...http://www.youtube.com/v/0NfFL5Iqgjc>http://www.youtube.com/v/0NfFL5Iqgjc type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
bulkane Güzel atmışsın golü.Helal olsun.. Ee ama golü atan da Sergen Yalçın yani fazla söze gerek yok.;)
korkunbendenn sol kanattan sağ ayaklı adamla, sağ kanattan da sol ayaklı adamla epey bi golüm var böyle ama sol kanattan sol ayaklı adamla ilk defa görüyorum. gerçekten tebrikler...
we7 Orjinal Mesajı Yazan: makas55 baba diret gol olan var bu ne ki?? Ben Atamassın Diye Bİşey Demedim Attıgım Golünde En İyi Gol Oldugunuda İddaa Etmedim Sadece Paylaşmak İstedim...
Zombie Ali Benim Emre'yle Direk Golüm Var :) http://rapidshare.com/files/77494489/Korner_Golue.wmv.html