dostlar_55 s.a arkadaşlar pes 2008 TSL yaması 21 aralıkta çıkıcaktı ama yok bugün ayın 21'i ama daha çıkmadı bildiğiniz bi site varmı çıkaran...
Raqu eL_ Kardeş Konuyu açmışsın bari linkleri buraya koyda aradım ama bulamadım saat 15.00 18.00 arası tsl yok rica ediyorum linkleri buraya koyarmısın
bandobras http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=98367&pagenumber=1&perpage=10