Merhaba arkadaşlar, Maneger Mod'da süper lig oynadığımda ya da ispanya ya da ingiltere liglerinde oynadığımda tüm maçlar neredeye gündüz oynanıyor, şampiyonlar ligi, uefa ve kupa maçları hariç. Süper lig gündüz maçlarıyla hiç çekilmiyor, bunu bir yamayla çözebilir misiniz? En azından ligte kendi sahamda oynadığım maçların yüzde 80'i akşam olsa, deplasmanda da yüzde 60-70 filan, çok güzel olur. 3 büyüklerle oynarken kendi sahamızda oynadığımız maçlar akşam olsa. deplasman maçlarının da bazıları aşkam bazıları gündüz olsa süper olur.
İlgilenirseniz sevinirim...