1oyunda ps2deki gibi hakem yok mu yoksa ayarlardan acılabiliyor mu??
cevap: ben demo oynuyorum.açıkcası hakem hiç dikkatimi çekmedi
ama pes de olduğu gibi bu ayrı bi özellik gibi açılıp kapanıyor olabilir
2 ps2 kablolu kolu ps3'e takılabiliyor mu?
cevap:ps2 kolunu ps3 bağlayabilmen için dönüştürücü ara kabloyu alman lazım
yazıcıoğlu işhanından 40 ytl ye almıştım 2 ay önce
normal ps2 kablosunu USB ye çeviriyorsun
böylelikle ps3 te hiç bir sorun olmuyor
3oynanabilirlik nasıl?
cevap:oynanbilirlik gerçekten çok değişmiş gördüm ben
pes2008 oynuyorum
iki gün önce storeden indirdim fıfa08 i
baya güzel
grafikler zaten tartışılmaz
sesler harika
oynanabilirlikte bu duruma kesinlikle oratılı olarak gelişmiş