umuturdan1907 ya bu friendly de çift maç yaması yapıldı mı acaba?bilen var m?pes 6 da vardı ne güzel...
kringe Alexander onu demiyo hani bi maç yapıyosun ya onun rövanşı var mı diye soruto herhalde yanlış anlamadıysam:)