burakfb10 türkçe spiker:part 2 http://rapidshare.com/files/76037378/PES2008_TURKCESPIKER_DEMO.part2_1_.rar part 3http://rapidshare.com/files/75678689/PES2008_TURKCESPIKER_DEMO.part3.rar part4 http://rapidshare.com/files/75655976/PES2008_TURKCESPIKER_DEMO.part4.rar diğer yamalar krampon yamasıhttp://rapidshare.com/files/76572727/krompon_yamas__305__pes_2008.rar ottion file http://rapidshare.com/files/76579777/pes_2008_bueyuek_ottion_file.rar ball logo top forma vb full yama :http://rapidshare.com/files/76532834/Fix.Resolution.PES.2008.no.demo_by_Gabro_82.rar http://rapidshare.com/files/76369876/kit-pack.alpha.pes2008-nin-tek.rar full türkcel süper lig:part1 http://rapidshare.com/files/76141722/PES2008_TURKCELL_Super_Lig_2008.rar part 2 http://rapidshare.com/files/76323847/pes_2008_tsl_park_2.rar
hasan57. Orjinal Mesajı Yazan: hasan57. YA BUN LAR ÇOK KARIŞIK SUNLARI Bİ GÜNCELLE PLEASE!! büyük harfle yazmama kuralı varsa caps look açık kalmış özür dilerim
ErdemFb1_9_0_7 abi bu konuyu kapatın elik nerdesiniz hem büyük harflerle yazıyolar hem bok ulan filan diyolar abi nerdesiniz ya