allah aşkına, 1.1, 1.2 fln çıktı mı ki zaten? ben hayatım boyunca konami'nin bir oyunu piyasaya sürdükten sonra yamaladığını görmedim. indiren arkadaşlar, bi dikkat edin derim. ayrıca bana haftalık ve aylık konami newsletterları geliyo mailime, hiç bir şekilde yamadan bahsedilmedi.