hocam import olayı varda yalnız game studio grafic var onunla yapğsam bide bu bin uzantılı dosyalr büyük oluo kabul etmio nasıl olcak bide bu forma sorunuyla ilgilibi bilgin varmı yani mesela oyunda oynarken oluo ama editten yapamıom ps2 de oluo formayı şotun üstüne çıkarıon ya o