kimi67 KARDEŞ BANA REAL MADRİD İN VE JUVENTUSUN 2007 2008 FORMALARINI YAPAR MISIN.ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM.
kimi67 DİĞER LİNKLER GÖZÜKMÜYOR SADECE BİR TANESİ GÖZÜKÜYOR ODA HOME MADRİD FORMASI.AMA ODA ÇOK GÜZEL SAĞOLASIN VALLA
kimi67 EVET GÖZÜKÜYOR SAĞOLASIN ELLERİN DERT GÖRMESİN.SENDE BÖYLE TANINMIŞ KULÜPLERDEN KİMİN VARSA GÖNDERİR MİSİN?
White Albatros sırayla kardeş bekle şunlarda juventus sen istediğin takımları yaz ben arada sırada koyarım Juventus Home Juventus Away Juventus Kaleci Juventus Third Alıntıdır
kimi67 KIRŞEHİRSPOR VAR MI ? KIRŞEHİRLİYİMDE ...BİRDE ARSENAL,BAYER MÜNİCH,LİVERPOL,M'BROUGH,SHALKE 04.YA BİRDE BUNLARIN MEGAPİKSELİ OLMUYOR BAZILARININ.SEN ONA GÖRE ATSAN KARDEŞ
metinoktay SLM Tilkos senden istegim var,GS nin sivas macinda dagitilan forma !!ama sekli semali ve renktonlari olma sartiyla.yapabilirsen cok sevinirm. sonra da aynisinin kisa kollu versiyonunu yaparsin müthis olur selamlar
metinoktay tamam.ayrica haddimi asmiyorsam sunu da rica ediyorum : yanlis gs armasi klasik halinde olsun yani oval beyaz 3 yildizli