oyunu kurup hiçbir yama kurmadan oynasam ne gibi hatalarla karşılaşırım yani örneğin 801 yamasını kurmasam ne olur 2006 daki gibi 2. sezonmu başlamaz lütfen biri beni bu konuda detaylı olarak aydınlatırsa sevinirim çünkü pek bilgisayardan anlamıyorum ve yama kurarken zorlanıyorum :s
not:pek yazamıyorum ama bu sitede baya eskiymişim 2006 üye olmuşum :))) eski bir menager oyuncusuyum yani 2000 den beri :)) ve bu seriye devam etmek istiyorum
herkese sevgiler saygılar....