windman yaw formaları ve stadları diyelim indirdik. peki bunları fifa 2005 de kullanabilirmiyiz? evet ise nasıl kullanabiliriz??
cgtyrn koyabilirsin. forma koyabilmen için kit raptor ad verilen bir programa ihtiyacın var.stad koymak içinde big raptor adlı bir programa ihtiyacın var :cool: