windman yaw formaları ve stadları diyelim indirdik. peki bunları fifa 2005 de kullanabilirmiyiz? evet ise nasıl kullanabiliriz??
ilker5858 http://soccercenter.net/forum/konu/42306/pn/3/pp/10/sm/1021548 bu link te herşey yazıyo resimli
ilker5858 http://soccercenter.net/forum/konu/42306/pn/3/pp/10/sm/1021548 bu link te herşey yazıyo resimli