Arkadaşlar merhaba!Ben creation master 08'i inirim.Bir oyuncunun ace osyasını .txt olarak masaüstüne çıkardım.Bu dosyayı txt ile açtım.Çıkan dosyayı açtım ama oyuncunun face resmi olan resim hiçbir şekilde açılmıyor.Bana resimin Bın ımage oluğunu söylüyor.Bu resmi nasıl açabilirim?Geçen seneki Fıfa 2007'de güzel facelerim vardı bu oyundada güzel aceler yapıp sizlere sunmak isterim.
Saygılarımla;
Uğur Ünal
Yardımlarınızı Bekliyorum!