Malesef faydası olmaz.Ram ve ekran kartı çok çok yetersiz.Hiçbir mod, patch vs fayda etmez.Murat 131 ile Ferrari arabayı yarıştırmak gibi olmuş ekran kartıyla bu oyunu oynamaya çalışmak.:)
Oyunun donarak dahi çalışması bile iyi.Yine de dosyayı deneyebilirsin.Bu bir yama değildir, bazı düzenlemelerin yapıldığı, detay ve efekt seviyesini ayarlayan bir dosyadır.Bazı efektleri kısarak kare/sn değerini (FPS) yi arttırmayı hedefler.
Sistem yenilemeni öneririm kesinlikle.