zinednaklab pes 2008 i rituel rip ten kurdum patch 1.20 li exe yi calıştırmıyo dosya bozuk dio. napabiliriz ?
zinednaklab onu biliyorum tabiki. ben de patch yaptım demiom patch li exe de hata verio diyorum :)hesapta olması gerekiyodu "either the file is damaged or was not installed correctly" dio. aynı sorunu yaşayan cozum bilen varmı?
uurture Sana patch yaptın demiyo zaten o bu orjinal oyun için geçerli kopya oyun ise kuramazsın veya sen dosyayı çekerken hata oluştu...