Arkadaslar Pes 2008 çıkmış olabilir fakat benim sistemim kaldırmıyor o yüzden pes 6'yla devam edicem. Sitede birbirinden farklı birçok yama var kimisi çalışıyor kimisi bozuk. Ararken baya zaman kaybettim. Oyunda turkcell super lig olmasını ve sahaların renginin daha canlı bir yeşil olmasını nasıl sağlıyabilirim? her şeye de müdehale etmek istemiyorum bu sefer de oyun oyunluktan çıkıyor. yardımcı olursanız sevinirim. Eminim cevaplarınız benden başkalarına da yardım edicektir...