Mactan önce TR'nin suan en iyi hakemlerinden demistim. Ama yanhakemlerle birlikte katlettiler maci. Penalti pozisyonlari, kolayca yine sadece bize cikan kartlar (haftaya Edu Lugano yok), rakibin zaman gecirmesine göz yummalar... Genclerbirligi kümede kalma mücadelesi veriyor, normal savasacaklar, galipken zaman gecirecekler. Ama hakemin gözyummasina yuh diyorum.
R.Carlos cok kötüydü, hayal kirikligina ugradim. Alex'e macin basindan beri tekmeler. 2 kisi tuttu. Macin kilit adami Ali Bilgindi. Takima canlilik getirdi. Wederson formsuz, Kazim'in teknigi iyi ama takima yararli oynayamiyor.
Hakemlere karsi aldigimiz, gurur duyacagimiz bir galibiyetti bu.