selam fifa camiasi, ben bugun enteresan bir sorunla karsilastim. FIFA 07 turk liginde, 2. sezonun sonunda Besiktas oynadigi 35 macla sampiyon oldu, benim GS takimi 33 macla 3. oldu. Ligde 18 takim var, eh demek her sezon 34 mac oynanmasi lazim, nasil oluyorda BJK 35 mac oynuyor, GS sadece 33 oynuyor?? Boyle bir hata mi var oyunda? Bu forumlari biraz arastirdim ama bu soruna rastlayani goremedim. Bilgisi olan bir yardimci olursa cok sevinirim
sagolun varolun...
-Deniz