BlackMoney arkadaşlar ben online oyamak istiyorum ama nasıl oynayacağımı bilmiyorum anlatırsanız sevinirim
Neo Online derken ne anlamda? Orjinal oyununuz varmı yokmu ona göre söyleyelim. Forumda zaten online nasıl oynanır hakkında konular var.Yukardaki arama kısmından aratırsanız çok rahatlıkla bulursunuz.
mehmettug120 Hayır Oynayamazsın. Ama başka yolları var. Hamachi ve o tür programlarla olur. Ayrıntıları öğrenmek ve oynamak isteyenler mehmettug91@hotmail.com