jaydee Arkadaşlar , uzun pas attıgım zaman goruntude bulanıklık oluyor lcd monitor kullanıyorum o yuzdenmi yapıyo acaba veya bunun icin bir patch yada baska bir olay varmı baya can sıkıcı bi durum ekran kartıda baya yeterli halbuki full detay acıyorum oyunu
jaydee arkadaşlar cozunurlugu en dusuk seviyeye bile alsam paslarda top giderken blurlaşıyor görüntü benim monitor hdmi den bağlı oyuzden yapabilirmi sizce ?
jaydee Orjinal Mesajı Yazan: Hayko_777 Ekran kartının modeli düşüktür büyük olasılıkla... Ekran kartım 8600 GTS , crysis i full oynuyorum nerdeyse pes neki , zaten oyunda yavaslık yok uzun toplarda goruntu bulanıklasıyo yavaşlık yok
jaydee Arkadaşlar şu sorunu yaşayıpta çözebilen varmı ? Deli olucam ya need for speed de eskiden motion blur diye bi olay vardı sinir olur kapatırdım burdada aynısı oluyor hızlı ve uzun toplarda gozunu alıyor insanın , oyun için herşey müsait sistem im düşük olsa eyw dicem
R2.ZephyR LCD'lerde hareket esnasında blur oluşması çok normal bir olay değil mi? Ben Sony Bravia LCD TV kullanıyorum onda dahi oluyor,o yüzden forza CRT :)