DELIBASI arkadaşlar pes 2008 yaması çıkmış indiremedim çünkü rapidshreden indiriliyo ben rapid shareden indirmeyi bilmiyom bi açıklarmısınız
seloselo1993 ARKADAŞIM SİTEYE GİRDİKTEN SONRA ALT TARAFTA FREE WAR ORAYA TIKLA:SONRA ZMN ÇIKICAK BEKLE BİTENE KADAR SONRA KÜÇÜK KUTUNUN ÜSTÜNDE HARFLER ÇIKICAK O HARFLERİ KÜÇÜK KUTUYA YAZ WE ENTER'A BAS KAYDET DE: