uA.furkan arkadaşlar ben fifa08 müzik değiştirme programı ükledim ama açılırken "run-time error" "file not found" die bişey çıkıyo ne yapmam lazım
febru ewet ya bende de oldu 2 kez siteye girip tekrar tkrar indirdim ama fire roun error dioo baştan yükleyen arkadaşa soruyorum setupundan yeniden mi kurdun yoksa sitedeb mi indirdin.... lütfen H E L P!!!!!
yusuf_ alın buda çalışmasa yapabileceğim birşey yok:) Download Link: http://www.sendspace.com/file/szi6bb
bobweb Orjinal Mesajı Yazan: solebize1 alın buda çalışmasa yapabileceğim birşey yok:) Download Link: http://www.sendspace.com/file/szi6bb cok sagol arkadaşım bu oldu.
bobweb arkladaşlar acaba elınde sound master 2008 ve cratıon manster 2008 olan varmı.buradan ındırmıştım ama acılmamaıstı.elınde olan varsa buraya upload ederse cok ıyı olur.
yusuf_ Orjinal Mesajı Yazan: bobweb Orjinal Mesajı Yazan: solebize1 alın buda çalışmasa yapabileceğim birşey yok:) Download Link: http://www.sendspace.com/file/szi6bb cok sagol arkadaşım bu oldu. güle güle kullan kardeş;)
yusuf_ Orjinal Mesajı Yazan: bobweb arkladaşlar acaba elınde sound master 2008 ve cratıon manster 2008 olan varmı.buradan ındırmıştım ama acılmamaıstı.elınde olan varsa buraya upload ederse cok ıyı olur. bendede cration master çalışmıyor ya banada lazım