şöyle karizma bişey arıyorsan Timberland ve New Balance giy İzmirde yaygındır pek. ;):)
Adidasın inanılmaz güzel superstar ayakkabıları var daha geçenlerde aldım bol bağcıklı felan hoş bişi.
ayrıca ömerin önerdiği tarzı çok beğeniorm ama hiç giymedim :p ( deri siyah converse )
sonra converse'ın los angeles modeli var deri beyaz bişey inanılmaz hoş 46 num olmadıgından alamadım:p
nike'ın günlük giyebilcek düzgün bi ayakkabısı oldugunu sanmıorm pek arama derim :)