öncelikle herkese merhaba benim bi sorum olacaktı.
ben pes 6 da normal maç ederken master lig takımımı seçerdim pes 6 da özel takım savesi vardı arkadaşımla karşılıklı maç ederken bu save yi kullanıyrdum bu save sayesinde oyuncularımın özellikleri taa en baştaki halini almıyordu...ama pes 2008 de böyle bişi yok yada ben bulamadım normal match modunda oynarken master lig takımımı seçince hep özellikleri gelişmemiş oyuncular oluyor yani en baştaki halini alıyor bunu düzeltmek için bi yol varmı yada bi yerden ediliyorda benmi bilmiyorum yardım ederseniz çok sevinirim şimdiden çok teşekkürler...