erdemfb1290 Orjinal Mesajı Yazan: VEN0M :D :D Video cekmek mı ıstıorsun onu mu sordun ??? hyr ya hani güzel goller olur ya onu replaydan kaydediyosun media player dan izlemek için veya siteye atmak için naapmam gerek
erdemfb1290 çok saolun arkiler bi video var low da oynuyodum medium kapasitesi varda komedi lowda türkiye fransa maçı volkantopu tutma yerine dua ediyo:)