Atilla ile yine gecenin bu saatinde canım sıkıldı maç yapak didik :z
Bu sefer ben Chelsea,o Manchester'ı aldı.

İlk maç dengeli geçti diyebilirim 90'da 2 gol oldu ve 2-1 aldık :z Cole güzel bir gol attı :z

2.maçı skorlar anlatıyor zaten :cool eyvallah maçlar için :z