cembayindir arkadaş başında saatler harcadığım pes oyununda 2008 versiyonunun orjinalini aldım ama 5+1 ses kartı problemi yüzünden bir maç bile bitirmedim. bu problem çözülemiyorsa yazıklar olsun konamiye.