yislam :confused: ARKADAŞALR OYUNU YÜKLEDİĞİM GÜNDEN BERİ MASTER LİG AÇILMIYOR.DEFALARCA KALDIRIP YENİDEN KURDUMFAKAT DEĞİŞEN BİRŞEY YOK.OYUNUN BAŞKA HİÇBİR BÖLÜMÜNDE SORUN YOK.GAYET DÜZGÜN ÇALIŞIYOR.BU KONUDA BİLGİSİ OLAN ARKADAŞLARIN YARDIMINI BEKLİYORUM.ŞİMDİDEN İLGİLENECEK ARKADAŞLARA TEŞEKKÜR EDİYORUM.
sinanfb93 Eğer oyun full ise. C:\Program Files\KONAMI\Pro Evolution Soccer 2008 klasörüne girin ordan img klasörünün içindeki cv_0.img adlı dosyayı kopyala ve yine aynı yere yapıştır yapın. Kopyasıcv_0.img şeklindeki dosanın adını cs.img yapın ve hepinize hayırlı oyunlar.
hhyx ben cevaplayacaktım sinanfb93 gereken cevabı vermiş. aklında bulunsun konu başlığı ve konularda hep büyük harf kullanma.