nako74 Arkadaşlar Fm 07 de yönetime istek yapıp parayı arttırabiliyorduk fm 08 de ben bunu bulamadım başka yolda olabilir lütfen yardım pls !!!! ? YARDIMMMMM !!!!!!
seymen37 Ne anlamı var ki bütçe yükseltmenin.Oyunun zevki o mu ?Para mı hersey? Oyunun güzel noktası elindeki imkanlarla güzellik yaratmak.En kötü takımda olsa hersey senin elinde.Basaracağın cok sey var...
_Mokoena_ Yine var. Hem de istediğin gibi. Ya yönetime "bütçeyi artır" dersin kabul ederlerse ederler; etmezlerse etmezler. Ya da Adjust Budget e basıp maaş bütçenden transfer bütçene para aktarırsın...
TuNdRaLoWeR **board room/solda en altta BUDGET ADJUST mu ADJUST BUDGET mi bunlara benzer bişey war ona tıklıosun klübün zenginliğine göre wereceği para değişir ordan maximum fiyatı seçiosun 1 gün sonra bütçen artıo;)**