mrtbkm intel core 2 quad(q6600,2.4 ghz,....) 2 gb ddr2 ram (2x1 gb) 768 mb ddr3 nvidia geforce 8800 gtx ekran kartı 250 gb seagate hdd dvd-rw
serdarr aynen,sadece ekran kartı parasıyla yeni bi bilgisayar kurabilirsin,gtx alıp paranı heba etme,ondan neredeyse daha iyi olan 8800GT serisi al tavsiyem,çok daha ucuz.
nakosat Para bol kardeş sanırım. Ben 8800gtx parasına yeni PC topladım. QX6600'de öyle zaten. Senin bilgisayar 2-3 bilgisayarlık gibi olmuş. :D
alexdesouza20 Orjinal Mesajı Yazan: mrtbkm 8800 gt daha mı iyidir??:S Evet kardeş şu an için alacağın en performanslı kart