Halilll Merhabalar. 06 nın TSL ligi yamasını rica edicektim.08 falan warken 06 nerden çıktı diceksiniz.Pc eski olduğundan anca 06 yı kaldırabiliyor.Bu yüzden ricam 06 TSL paketini upload etmeniz. Şimdiden teşekkürler.İyi çalışmalar..