Djurga Arkadaşlar saat 17.00'den beri online oyunda login deyince internet explorer'daki sayfa görüntülenemiyor yazısı çıkıyor. Fakat internet bağlantısında herhangi bir problem yok. Fifa'nın sitesinde mi problem var, yoksa bende olabilir mi problem? Online oynayan arkadaşlar var mı akşam? Yardımcı olursanız sevinirim.
RioPlaya AYNI SORUN BENDEDE VAR. AMA İNTERACTİVE LEAGUE YAZISI ÇIKIYORYA HADİ İLK GİRİŞTE , ORDAN ACCEPT DİYORSUN SONRA GİREK MATCH BBİYE GİRİYORSUN
Stefan Fredrik IE 7 kullanıyorsanız kaldırın ben kullanıyordum bir güncelleştirme sonrasında sizinle aynı sorunu yaşadım sonra IE 7 kaldırınca hiçbir problem kalmadı
Djurga Orjinal Mesajı Yazan: SF IE 7 kullanıyorsanız kaldırın ben kullanıyordum bir güncelleştirme sonrasında sizinle aynı sorunu yaşadım sonra IE 7 kaldırınca hiçbir problem kalmadı Çok teşekkür ederim. Dediğin şekilde IE 7'yi kaldırınca sorun ortadan kalktı. Allah razı olsun...
Stefan Fredrik birkaç yabancı arkadsımla konustum onlar da sizinle aynı sorunu yasıyorlarmıs sebebi microsoftun yeni bir update'i.IE 7'yi kaldırmadan da sistemi FIFA online ' a sorunsuz girebildiğiniz bir tarihe geri yüklerseniz sorun ortadan kalkar diye tahmin ediyorum.Ancak sistem geri yüklemeden sonra otomatik güncelleştirmeleri kapatın.