oyunda man. utd. dayım oyuncular haftada yaklaşık ''75.000£'' kazanıyorlar ama genede paradan memnun değiller,rooney nin oyundaki otomatik değeri 29M £ o da fiyatının fazla olduğunu düşünüyor ve man. utd.'ı 3 ay boyunca ligde namağlup bir şekilde birinci sıraya yükselttim ama gene de ayın menejeri ödülünü vermediler kafayı yiyicem bi yardım edin