Abi tespitin güzel ama bir düşün hiç kasma olmadan yüksek detayda oynayan arkadaşlar da var sadece seyirci olayı değil.Yapılan ayarlama ve donanıma göre de değişiyor.Bir de oyunun orjinal olup olmadığı da etkiliyor.
Seyircileri azaltma gibi olay kitserver la mümkün olabilir sanırım.
Yani oyunda kasmanın nedeni 1 değil birçok neden var.Oyunda çok fazla yazılımsal hata mevcut.Ana sebep bu.