PesKolik06 "Yama setuplu falan değil,diğer sorunlu yamanın aynısı" eet walla yüklemeye çalıştım normal şeylerde gitti :@
zenon58 ne setuplusu arkadaşım,kontrol etmiyorsun ya da setupun ne olduğunu bilmiyorsun,ayrıca eski görüntüler ,millet 2009 logoyu ararken bu konuyu açman saçmalık olmuş
PesKolik06 "arkadaşalr konunun açılış tarihine bakın 2007 de açmış ne diyorsunuz siz" tamamda setuplu dio