Orjinal Mesajı Yazan: NeFaKo
ben galatasaray değilim ama türkiyede ikili averaj olduğunu bilmiyorum
bir de türkiye kupasında deplasmanda 1-0 yendim takımı evimde 2-1 yenildim ama maç penaltılara gitti bu bug herhalde her böyle beraberliklerde evde deplasmanda atılan gol hesaba katmamışlar fm yanlışlığı
Türkiye Kupasında deplasmanda 1-0 yenmişsin kendi sahanda 2-1 yenilmişsin penaltılara gitti diye üzlüyorsun, aslında
allah'a şükretmen lazım o durumda rakip takım tur atlaması lazım.:) ;)