007jami Selam beyler fenerbahçe takımıyla 3. sezonumdu. Transfer sezonu bitti. Oyuncuları kaydettim fakat 2 gün sonra maça geldiğimde hiç bir oyuncuyu seçemiyorum. Aşağıdaki resimdende bakabilirsiniz. Yardımlarınızı bekliyorum ne yapabilirim??
komux hiçbirşey yapamazsın oyuncularını lig için kaydetmemişsin ancak sezon bittikten sonra oynatabilirsin banada aynısı oldu sivassporda çoğu oyuncuyu kaydetmedim şimdi ligin yarısında baya bir zorlanıyorum kolay gelsin 18 yaş altı oyuncularla devam edecen artık
Hqmi eğer transfer sezonunun son gününde tatile çıkmışsan yardımcı antrenör oyunculara numara vermemiştir.