canas906 merhaba ankarada bildiğiniz pes 2008 turnuvası düzenleyen veya düzenleyecek olan bi yer var mı cevap pls
R2.ZephyR Ben de orada olacağım ;) http://www.playstationturk.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=5705#60553