takayibo Birkaçgündür forumu inceledim fakat tam olarak klavye sorunumu çözemedim bundan dolayı herkesle aynı sorunu yaşadığımı düşünüp bu konuyu açtım :circle: ? :square: ? :triangle: ? :x: ? ve bunlarla nasıl hareket yapılıyor?????¿
CiBeRnAo Yuvarlak Kırmızı Olan : Orta Açmayı Saglar Kare Pembe Olan Tuş: Şut Çekmeyi Saglar Üçgen Yeşil oLan Tuş : Ara Pası Vermeyi ve kaleciyi Çıkıştırmayı saglar X : Normal Pas
takayibo Orjinal Mesajı Yazan: CiBeRnAo Yuvarlak Kırmızı Olan : Orta Açmayı Saglar Kare Pembe Olan Tuş: Şut Çekmeyi Saglar Üçgen Yeşil oLan Tuş : Ara Pası Vermeyi ve kaleciyi Çıkıştırmayı saglar X : Normal Pas :circle: bu tuşa A yı :square: bu tuşa D yi :triangle: bu tuşa W u :x: Bu tuşada S yi mi verelim
we7 Orjinal Mesajı Yazan: takayibo Orjinal Mesajı Yazan: CiBeRnAo Yuvarlak Kırmızı Olan : Orta Açmayı Saglar Kare Pembe Olan Tuş: Şut Çekmeyi Saglar Üçgen Yeşil oLan Tuş : Ara Pası Vermeyi ve kaleciyi Çıkıştırmayı saglar X : Normal Pas :circle: bu tuşa A yı :square: bu tuşa D yi :triangle: bu tuşa W u :x: Bu tuşada S yi mi verelim Evt