orgsrv5 oynarken E-Q-Z tuşlarına sırayla basıyorum adam yavaş yavaş gidiyo düsmüo nasıl yapcam yardım edin(low da oynuyorum mediumdada denedim olmadı)
indigo aşağıda gösterdiğim tuşlara aynı anda basmalısın. tuşları değiştirdiğim için resim koyayım dedim. :) XBOX için LT+LB+RB, Playstation için L2+L1+R1
orgsrv5 abi dünyanın en iyi abisisin(zaten abim yok :D) yaptım teşekürler oleyyyy ama hakem yemiyo bi oyuncu değiştirmek zor oluo sağolllllllllllllll
indigo yaptığına sevindim. :) evet hakem kolay kolay yemiyo. ama hakemden uzakta olduğunda yaparsan şansın daha yüksek olur. bu arada yan hakemler de kendini yere attığını görüp bayrağını kaldırabiliyor. hakem de gelip sarı kart gösteriyor. o yüzden yan hakemlerin olmadığı kanatları kullanıp hakemden de uzak olursan şansın maximum olur. tabi biraz da pozisyon gereği faul yapılmış gibi kendini yere atman gerekiyor.