d.guenduez **Arkadaşlarım , FM 2008'de kendi oyuncumuzu yapabiliyormuyuz? Yapabiliyorsak nasıl olduğunu anlatabilir mi bilen biri?** ŞİMDİDEN SAĞOLUN
karems editörden yapabilirsin resimli anlatım deme cidden uzun sürer ama sen editörü bi karıştır çözersin.
d.guenduez Orjinal Mesajı Yazan: karems editörden yapabilirsin resimli anlatım deme cidden uzun sürer ama sen editörü bi karıştır çözersin. Data editör diye birşey buldum ve çözdüm genede sağol :D
d.guenduez Orjinal Mesajı Yazan: tss_hami oyuna aktarıldımı Kendi adamımı yapamadım özellik değiştirebildim sadece :)
tommy89 ismini değiştirmekte ne varki kanka oyuncuya tıkla takma ad ver e gel ve istediğin ismi yaz.işte bu kadar...
d.guenduez Orjinal Mesajı Yazan: tommy89 ismini değiştirmekte ne varki kanka oyuncuya tıkla takma ad ver e gel ve istediğin ismi yaz.işte bu kadar... Yaptım olmadı ya :(
RMC07 arkadaşlar çok kolay bişi ben şahsen kendi takımımı kurdum editorde yukarda edit var orda create player a tıklıyorsun oluo ordan...
d.guenduez **Arkadaşlar bir ilgi alaka gösterseniz herkes değiştirebiliyor oyuncu ayarlarını biri nasıl yaptığını anlatabilir mi?**
kurdt **FM 2008'de Kendi Oyuncumuzu Yapmak** *-Editörden DEFAULT Db yi yükledikten sonra üst tarafta CREATE sekmesi bulunur.Burdan oyuncu-klüb-lig vsvs. şeyleri oluşturabilirsin.*
kurdt Orjinal Mesajı Yazan: d.guenduez Benim bulduğum programda böyle şeyler yok :S Senin bulduğun program benim bulduğm program yok.Bunları sadece FM DATA EDİTÖRle yapabilirsin.Data Editör ise oyunun kurulu olduğu dizinde mevcuttur zaten.
d.guenduez Orjinal Mesajı Yazan: crazyboy_eren abi bazı korsan oyunlarda editör hataları oluo o bakımdan olmuodur;) Bunu düzeltmenin bi yolu yok mu :(