07fb07 saol uyguladım çok güzel oldu bide rica etsem o turnuvadaki konami amblemini de deiştirirmisin! (bi zahmet)
zephyr907 Orjinal Mesajı Yazan: aKDINHO BU master lig de mi çıkıo sadece . Yoksa exhıbıtıon maçlarının başında da mı çıkıo konami cup da çıkıyor