serdarr merhaba arkadaşlar.bilgisayarımda bir çok kez yükledim baştan kurdum,yamalı / yamasız denedim.fakat her seferinde böyle bi hatayla karşılaştım.yardımcı olabilecek arkadaş yokmu pes oynayamiyorum :( Nvidia GeForce 8600 GT kullanıorum + 2 gb ram
serdarr ne hikmetse bu seferki denememde oldu yardımcı olan arkadaşlara teşekkür ederim:) neden çalıştı bilmiorum bu sefer :) yalnız oyunu high çözünürlükte canavar gibi..
dunk_2319 **Bende de oyunu kurdum fakat dxll.32 mi ne bulunamadı yeniden yükleme sorunu giderebilir diyor fakat olmuyor..**
silveralone Orjinal Mesajı Yazan: dunk_2319 Bende de oyunu kurdum fakat dxll.32 mi ne bulunamadı yeniden yükleme sorunu giderebilir diyor fakat olmuyor.. format atarsan geçeceginden eminim windows klasorundaki dosya eksilmiş