ripli pes 2008 indirdim setuptan oyunu kurdum pes exe. i tıkladığımda d3dx9_30dll. bulunumadığından uygulama başlatılamıyor diyo yeniden yüklerseniz belki düzelir diyo düzelmiyor sebebi nedir acaba bi çözüm var mı? acill cevap bekliyorum şimdiden teşekkürler