burak550 arkdaşlar buldum http://rapidshare.com/files/74950902/daemon410-x86.exe buradan indirin ve kurun direk pes 2008 içine ALİNTIDIR
_M e E r t y z_ SCN.FORUM » Futbol Simülasyon Oyunları » Pro Evolution Soccer 6 Bilmiyorum belki dikkatini çekmiyodur ama burası Pes 6 forumu.Mesaj atarken biraz daha dikkat lütfen
ilkercan00 Orjinal Mesajı Yazan: burak550 arkdaşlar buldum http://rapidshare.com/files/74950902/daemon410-x86.exe buradan indirin ve kurun direk pes 2008 içine ALİNTIDIR dai bu daemontools bunla ne alakası war